NYÅRSLISTA

 Vad var de bästa som hände under 2015?
Resan till Ruka över nyår, Stella föddes, "studentresan" till Magaluf, att jag klarade studenten, och att jag gick barskolan på Mallorca. 
 
Bästa köpet?
Iphone 5s

Gjorde någonting dig riktigt glad
?
Alla resor jag gjort och då Stella föddes, guldklimpen.
 
 Lärde du känna några nya människor?
 Ja de flesta från barskolan! men närmast kom jag våra roommates Nellie&Petra. Och Ronja :)

Vilka resor har du gjort under året?
Ruka, Magaluf x2, Helsingfors, Stockholm och Himos.
 
Låtar som kommer påminna dig om 2015?
Johnny G, Hello , What do you mean,  see you again
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hmm svårt att säga, men hösten helt klart ledsnare p.g.a. av huden :(

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor, värt varenda spänn ;)
 
Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Tog dykarcertifikat, blev utbildad bartender
 
 
Bästa filmerna?
Kingsman, The Martian, fast and furious 7
 
Genomdrev du någon stor förändring?
Jag slutade med kortison!! 
 
Har du några nyårslöften inför kommande år? 
Nope..
 
Vad är planerna inför 2016?
Jobba och så börjar jag förhoppningsvis studera på hösten. Någon resa vill jag också hinna med!
 
0 kommentarer