BILDER FRÅN SENASTE TIDEN

Blev medbjuden på kryssning när Elias pappa fyllde år.
Jag glömde telefon på båten, fick gå ombord pånytt och den fanns vid infon, så HIMLA glad blev jag.
Det här var andra gången jag var på krog sen 3 oktober när jag slutade med kortison, huden var helt okej den dagen och jag hade så jäkla kul! lätt värt fast huden är skit några dagar efter.
Hittade dessa underbara nike skor för under 40 lappen (!) 
Har beställt hem Fuck Cancer armband och en bok från Ifolor. Mitt armband har jag använt varje dag sen jag fick hem det och boken är jag jättenöjd med. Har bestämt att jag ska beställa mera fotoböcker t.ex. "mitt 2014" istället för att beställa hem massor med foton som lämnar i någon låda...
 
Idag kom jag hem från Himos, har varit där i 5 dagar med ett härligt gäng. Det får bli i ett nytt inlägg ;)
 
0 kommentarer