EKSEM

Hej! har en sak att berätta. Jag har slutat med cortison och efter någon dag såg mina armar ut såhär:
 
 Har själv inte så stor koll på detta men om ni vill kan ni se denna video för att förstå lite bättre.

 
Jag har själv alltid använt den svagaste (hydrocortison), så jag hoppas att detta elände inte tar så jättelänge men det är bara att vänta och se :(
Min sömn har också påverkats, vaknar VARJE natt. Känns konsigt för jag har aldrig haft problem med min sömn förut. Vissa dagar är eksemen bättre och vissa dagar är det sämre, samma sak med mitt humör. Vissa dagar vill man bara ligga kvar i sängen och gråta för det tar så himla sjukt.
 
Tack och hej
 
2 kommentarer
Erika Storfors

Hejhej! Ja råka si en i "finlandssvenska bloggare" på fb som har liknand problem som tu. Så tänkt bara länk ti inlägge ifall du vill läs :) http://janicaida.blogspot.fi/2015/10/for-forsta-gangen-pa-behandling.html?m=1

Svar: skönt ti vet att man int e enda :)
Matilda Lönnvik

Erika Storfors

Och ja hoppas att e var betär åv att du slutar för he sku ju no va allra bäst :)